ארבעת פתרונות התוכנה לניהול מרכזי שירות ותמיכה של סולרווינדס שכל בעל עסק/ארגון בישראל חייב להכיר - מהדורת 2021
,כל בעל ארגון יודע שהוא זקוק לייעוץ טכנולוגי מקצועי בעידן של היום: דליפות מידע, פריצות אבטחה ומתקפות סייבר קורות לעיתים קרובות בימינו
.ורגע לפני שההאקר מגיע גם אליכם, זה הזמן לעשות קצת סדר ולעדכן את מערכות ניהול העסק
!גם המונח פתרונות ענן לא אמור להיות בשמיים עבורכם SolarWinds של IT עם מערכות ה
:להלן הרשימה העדכנית לשנת 2021 של 4 תוכנות האבטחה המומלצות ביותר של סולרווינדס לניהול מרכזי שירות ותמיכה
Web Help Desk
Affordable Help Desk Ticketing and Asset Management Software
Key Features
-
Automate ticketing management
-
Centralize your knowledge management
-
Meet your SLAs
-
Relational ticket association to simplify project and task management
-
Native integration with Active Directory and LDAP
-
Measure customer satisfaction
Dameware Remote Support
Remote control and systems management tools in one easy-to-use package
Key Features
-
Fast and secure remote control
-
Anywhere, anytime remote assistance
-
Simplify Windows™ administration
-
Built-in remote admin tools
-
Deliver remote support from iOS and Android devices
-
Remotely manage Active Directory® environments
Dameware Remote Everywhere
Deliver on-demand remote support from anywhere with our cloud-based solution
Key Features
-
Fast and secure remote control
-
Anywhere, anytime remote assistance
-
Simplify Windows™ administration
-
Built-in remote admin tools
-
Deliver remote support from iOS and Android devices
-
Remotely manage Active Directory® environments
Mobile Admin
Simplify IT administration and management from your mobile device
Key Features
-
SolarWinds Orion® Platform integration
-
Active Directory
-
Virtualization management
-
Email server management
-
Backup management
-
Remote access