ניהול תחנות קצה ומכשירים ניידים

תחנות קצה הם נטל כבד על תקציב המחשוב בחברה, שימוש במספר פתרונות עבור ניהול התוכנה, ניהול התקנות, תיקוני אבטחה וכדומה ופעילות שוטפת דורשים משאב אנושי יקר ומשאירים פערים רבים שגורמים לבזבוז ובעיות תחזוקה. שימוש בפתרון חכם וקל להטמעה מספק ניהול מקיף של תחנות קצה מכול הסוגים כולל טלפונים ניידים וטאבלטים. מגוון היכולות כולל הטמעת מערכת הפעלה, גילוי אוטומטי של משאבי תוכנה וחומרה, ניהול נכסים, אבטחת נקודות קצה ותיקונים (Patch), הפצת תוכנות ותחזוקת יישומים ומערכת ניהול שירות ותקלות מלא (Help Desk). תוכל לנהל כמעט את כל ההתקנים המחוברים לרשת, כולל מחשבי Windows®, Mac®, Linux® ו- UNIX®, מחשבי Chromebook והתקנים נוספים כמו מדפסות וסורקים.

ניהול מכשירים ניידים (סלולרי וטאבלט)

הרחב את ניהול נקודות הקצה כל הדרך למכשירים ניידים, כגון סמארטפונים וטאבלטים - גם אם העובדים רכשו אותם בעצמם. הגדר ואבטח מכשירים ניידים בדיוק כמו תחנות קצה רגילות כולל תמיכה בחידושים כמו תקשורת VoIP, יישומי אחסון בענן ויישומי תוכנה חיוניים של החברה.

הקצאת מערכות הפעלה (OS Imaging and Deployment)

חסוך זמן ומשאב אנושי יקר עם יכולת אוטומטיות של הקצאת מגוון מערכות הפעלה, כולל יצירת Image של דיסקים ותחזוקת הדיסק, פריסת Image מהירה יותר עבור הקצאה רחבות היקף של עשרות תחנות במקביל, העברה קלה בין גרסאות של Windows והכל באמצעות ממשק קל לשימוש, מבוסס אינטרנט עם מנגנון דיווח ותחזוקה אוטומטי.

הפצץ תוכנות מרחוק

הפץ בקלות ובמהירות תוכנות ואפליקציות לתחנות קצה והשרתים שלך בצורה מרוחקת ללא הצורך להגיע פיסית לסניפים מבוזרים. נהל את ההתקנות בצורה מסודרת וחסוך זמן יקר ועבודת תחזוקה מיותרת.

ניהול תיקוני אבטחה למערכות הפעלה ותכנות צד שלישי – Patch Management

ניהול אוטומטי של תיקונים ופריסה של תיקונים מאחת מספריות התיקונים הגדולה ביותר בתעשייה, עם תיקונים עבור מערכות ההפעלה Windows ו- Mac וספקי צד שלישי מובילים כגון Adobe®, Oracle®, Mozilla® ו- Symantec ™. ניהול בדיקות אבטחה של IT וזיהוי נקודות תורפה באמצעות סריקה OVAL ו- SCAP. תיקון בעיות פגיעות ואכיפת מדיניות אבטחה עם יכולות מקיפות לניהול תצורה של המערכת. הרחבה למוצר הניהול של סביבות מיקרוסופט – SCCM לטיפול בכל מערכות ההפעלה ואפליקציות צד שלישי.

מערכת ניהול שירות ותקלות

שפר את חוויית המשתמש באמצעות מערכת שירות הכוללת פורטל בשירות עצמי המאפשר למשתמשים לפתור בקשות בסיסיות רבות בעצמם. המערכת תספק לצוות השירות יכולות מובנות לניהול רמת השירות המשולבים עם תהליכי ניהול משאבים ו workflows

צור קשר עוד היום אנו נדאג לכל השאר